Ruletes noteikumi

Ruletes noteikumi

Tātad — ruletes noteikumi. Īsi un kodolīgi.

Dosimies pie galda. Uz galda vienmēr ir ruletes rats, kas franču ruletes gadījumā ir sadalīts 37 kabatās: 36 ir melnas un sarkanas, bet viena — zaļa 0.

Spēles uzdevums ir uzminēt, kur apstāsies bumbiņa. Spēlētāji izmanto žetonus, lai liktu likmes uz atbilstošajiem lauciņiem. Svarīgi ir to pagūt izdarīt, pirms dīleris pasaka slaveno frāzi: "Rien ne va plus" (Likmes vairs netiek pieņemtas). Tiklīdz bumbiņa apstājas kādā no kabatām, dīleris paziņo laimējušo skaitli un izmaksā laimestus.

Kā likt likmi?

Rulete var izskatīties pēc visai vienkāršas un garlaicīgas spēles, tomēr tajā ir neskaitāmas likmju izdarīšanas iespējas.

Viena no vienkāršākajām likmēm ir likme uz noteiktu krāsu. Iespēja atgūt savu likmi ir gandrīz 50% (pie likmes 1:1, t.i., LVL 100 laimests par likmi LVL 100). Citas likmes ar šādu iespēju:

LIKME SKAIDROJUMS
Rouge visi sarkanie skaitļi
Noir visi melnie skaitļi
Pair visi pāra skaitļi
Impair visi nepāra skaitļi
Manque visi skaitļi no 1 līdz 18
Passe visi skaitļi no 19 līdz 36

Papildus vienkāršākajiem likmju veidiem var izmantot arī sarežģītākas sistēmas ar lielāku risku un lielāku iespējamo laimestu.

LIKME SKAIDROJUMS IZMAKSAS
Plein 1 no 37 skaitļiem (piem., 14) 35:1
Cheval 2 blakus skaitļi uz galda (splits, piem., 28/31) 17:1
Transversale pleine 3 blakus esoši skaitļi uz galda
(trīs skaitļu splits, piem., 19/20/21)
11:1
Les trois Premiers pirmie trīs skaitļi (0/1/2) 11:1
Carré 4 skaitļi stūrī jeb kvadrāts (piem., 26/27/29/30) 8:1
Les quatre Premiers pirmie četri skaitļi (0/1/2/3) 8:1
Transversale simple 2 blakus līnijas (19/20/21/22/23/24) 5:1
Douzaines duči
Premier (12P) pirmais ducis (1-12) 2:1
Milieu (12M) otrais ducis (13-24) 2:1
Dernier (12D) trešais ducis (25-36) 2:1
Colonnes kolonnas (galda garumā)
Colonne 34 1/4/7/10/13/16/19/22/25/28/31/34 2:1
Colonne 35 2/5/8/11/14/17/20/23/26/29/32/35 2:1
Colonne 36 3/6/9/12/15/18/21/24/27/30/33/36 2:1

Tāpat var izmantot vairākas īpašās likmes, piemēram, gala vai beigu likmi. Šī likme tiek izdarīta uz skaitļa pēdējo ciparu. Piemēram, Gala četri nozīmē, ka liekat likmi uz skaitļiem 4, 14, 24 un 34. Likmei uz pēdējo ciparu no viens līdz seši ir nepieciešami četri žetoni; cipariem 7, 8 un 9 pietiek ar trīs žetoniem.

Citas īpašās franču ruletes likmes ir "rata trijnieki" (le Tiers du cylindre), nulles kaimiņi (les VOISINS du Zéro) un bāreņi (les Orphelins). Pirmā veida likme nozīmē likšanu uz 12 rata skaitļiem no 33 līdz 27. Likme uz nulles kaimiņiem ietver 17 skaitļus no 25 līdz 22; var izdarīt likmi arī uz tiešajiem nulles kaimiņiem, t.i., 7 skaitļiem no 15 līdz 12. “Bāreņi” pārstāv pārējo ratu: skaitļus no 6 līdz 17 un no 9 līdz 1.

Nulle

Ja bumbiņa apstājas uz nulles, ir trīs iespējas.

Labākajā no scenārijiem laimē tie, kas likuši uz nulli (vai tie laimīgie, kuru kombinācijās ir nulle). Cits variants paredz, ka visi spēlētāji zaudē, bet Eiropas kazino (šis ir trešais variants) likmes iesaldē un likteni izlemj nākamajā aplī.

Šādi īsumā ir ruletes noteikumi. Uz tikšanos nākamajā interneta kazino apmeklējumā, kur varēsit šos noteikumus pārbaudīt praksē!

Rulete